11 veljače 2022

Global Executive MBA Masterclass

ZŠEM i H-Farm College pozivaju Vas na 

Global Executive MBA Masterclass

na temu

“Brand storytelling: How to make your audiences forget it’s all a marketing strategy”

koji će se održati u 

petak, 11. veljače s početkom u 18:30 sati. 

Sudjelovanje na masterclassu je otvoreno studentima i javnosti, a svi zainteresirani se mogu prijaviti putem linka.

S veseljem Vas očekujemo!

 

O temi:

Odgovor na to pitanje leži u fleksibilnoj i visoko prilagođenoj kombinaciji marketinških strategija s digitalnima, koje treba zamisliti kao komunikacijski oblik, medij i platformu. Kako bismo trebali kombinirati strateško razmišljanje s vizualnim medijima? I kreativnost s komunikacijskom učinkovitošću? Zauzvrat, kako bi se strategija mogla pretvoriti u cjelokupno 360° iskustvo?

O govorniku:

Massimiliano Fusari je savjetnik i redovni profesor na GEMBA programu na H-Farm College. Fokusira se na procjenu i proizvodnju, planiranje i poboljšanje realističnih i učinkovitih strateških kampanja temeljenih na digitalnom marketingu i vizualnom pripovijedanju. Od rujna 2021. predaje kao redovni profesor na H-Farm College u Veneciji, Italija.

Massimiliano svoj akademski uspjeh uspostavlja na dva sveučilišna doktorata (Venecija, Italija i Exeter, UK), a svoje podučavanje nadopunjuje s 20+ godina stručnog usavršavanja i globalnog savjetovanja od Maroka do Kine. Radio je za širok spektar međunarodnih institucija i partnera, od agencija UN-a do nacionalnih vlada, od privatnih poduzeća do nezavisnih sektora. 

GLOBAL EXECUTIVE MBA program u suradnji s H-FARM College

Tvrtke i profesionalci se u današnje doba suočavaju s brzo napredujućim okruženjem u kojem samo akademske vještine više nisu dovoljne za napredovanje. Za one koji žele pokrenuti vlastiti posao ili zauzeti rukovodeću poziciju u svojoj tvrtki ili odjelu, obvezno je razviti ispravan stav i snažno vodstvo kroz više dimenzija: strategiju, poslovanje, organizacijsko ponašanje i poslovnu etiku. Program je osmišljen za unapređenje vještine polaznika kako bi se uspješno suočili s trenutnim i budućim izazovima u menadžmentu i poslovnom svijetu.