Cilj Katedre za marketing i turizam je upoznavanje studenata s pojmovima, funkcijama i faktorima okružja marketinga te odlučivanje i rješavanje problema u sklopu marketinške strategije.
Studenti tokom svojeg studija imaju priliku izrađivati marketinške planove za tvrtke partnere koje posluju u Hrvatskoj, na primjeru stvarnih proizvoda i usluga. Osim toga, studenti svoja znanja ostvaruju kroz rješavanje poslovnih slučajeva, pisanje radova, sudjelovanje u računalnim simulacijama i usvajanje svih važnih komponenti kompleksnog poslovnog okruženja u kojem društva danas djeluju. Velika se pažnja polaže na govornu i pisanu komunikaciju studenata, ali i na razvijanje kritičkog i analitičkog mišljenja, korištenje novih tehnologija, usvajanje etičkih vrijednosti te prilagodbu timskom radu.
Kroz brojne studentske projekte do sada je ostvarena suradnja s kompanijama poput Konzuma, Badela 1862, Marodija i Francka, a gostujuća predavanja održali su brojni manageri, poput onih iz Nestléa, L’Oreala, P&G-a, Adris Grupe i Atlantic Grupe.
E-mail: marketing.katedra@zsem.hr