1920 1080-2

Koncentracije

Learn from the best. Create a better world.

Personalizacija tvog obrazovanja ključan je korak prema razvoju uspješne karijere. Kroz koncetracije preddiplomskih studija specijalizirat ćeš se u područjima Međunarodnog poslovanja, Marketinga u digitalnom dobu i umjetne inteligencije, Financija i financijske tehnologije i Sportskog managementa.

150

partnerskih sveučilišta

94%

studenata zaposli se unutar godine dana od završetka studija

2

obvezne stručne prakse u čijem pronalasku studentima pomaže Career centar

Osim kroz teoriju, primjenjivo znanje stjecat ćeš kroz stvarne poslovne izazove. Znanja koja ćeš steći na ZŠEM-u nadilaze unaprijed definirana akademska područja, proširujući se na niz relevantnih, a često i interdisciplinarnih područja. Interdisciplinarni pristup pomoći će ti u kreiranju rješenja za budućnost i stvoriti temelj za uspjehe u različitim područjima.

Na ZŠEM-u učiš od svjetskih lidera, stručnjaka iz industrije, vrhunskih akademika i poslovnih profesionalaca koji će te formirati u lidera sposobnog za rješavanje najsloženijih izazova.

Željenu koncentraciju preddiplomskih studija možeš odabrati na prvoj godini ili odgoditi izbor do druge ili treće godine, ili nastaviti u području ekonomije i managementa.

Odabireš jednu od ovih koncentracija

  • Međunarodno poslovanje

    Koncentracija iz međunarodnog poslovanja priprema studente za uspješnu međunarodnu karijeru. U današnjem globaliziranom svijetu, kompanije daju prednost zaposlenicima s globalnom perspektivom. Međunarodno akreditirana poslovna škola s nagrađivanim profesorima, poslovnim liderima i nevjerojatnom mrežom alumnija poticat će vaš globalni način razmišljanja. Razumjet ćete globalno poslovanje, međunarodnu ekonomiju i multikulturalno okruženje te naučiti kako biti vođa tima ili član tima.

    Studenti će steći značajno međunarodno iskustvo kroz grupne projekte i suradnje s međunarodnim studentima na ZŠEM-u ili kroz razmjenu studenata na 150 partnerskih sveučilišta u više od 60 zemalja svijeta.

    Kolegiji:

    • Business in global environment
    • Međunarodne financije
    • Globalni rast i start-up kompanije
    • Digital business and platform ecosystems
    • Interkulturalno pregovaranje i prodaja

    Studentska razmjena na nekim od 150 partnerskih fakulteta ujedno je i prilika za usavršavanje u području međunarodnog poslovanja. Neki od ZŠEM-ovih partnera, vodećih u ovom području su:

    1. KU Leuven – Faculty of Economics and Business (Leuven, Belgium)
    2. EDHEC Business School (Lille & Nice, France)
    3. MGIMO University (Moscow, Russia)
    4. ESSEC Business School Paris (Paris, France)
    5. University of Michigan – Flint (Flint, Michigan, USA)
    6. University of St. Gallen (St. Gallen, Switzerland)

     

  • Marketing u digitalnom dobu & AI

    Marketing je imperativ svake uspješne poslovne strategije. Holistički pristup uključuje razvoj vještina i prilagodljivost pri donošenju marketinških odluka u dinamičnom poslovnom svijetu. Nove generacije potrošača, uključujući Milenijalce i Generaciju Z rođene su u digitalno doba, iznimno su digitalno pismeni i stalno su online. Digitalni marketing ključan je za pozicioniranje među ovim generacijama, a omogućuje detaljno targetiranje, kontrolu trošenja resursa i mjerljivost povrata na investiciju.

    Razumijevanje umjetne inteligencije ključno je za postizanje uspjeha u transformaciji digitalnog marketinga. Umjetna inteligencija pomaže poboljšati iskustvo potrošača, generirati sadržaj, optimizirati kampanje te povećati povrat na ulaganje. Iako je ljudska kreativnost ključna za angažman potrošača, umjetna inteligencija pomaže razumjeti algoritme i analitiku te smanjuje rizik ljudske pogreške.

    Naučit ćeš kako koristiti neke od najmoćnijih digitalnih alata te učiti o stvarnim primjerima marketinških kampanja. Umjetna inteligencija pomoći će ti da revolucioniziraš marketinšku strategiju tvrtke. Digitalni marketing & AI koncentracija uči te novim vještinama, konceptima i alatima koji će ti pomoći u izgradnji konkurentnih brandova i izvršavanju uspješnih strategija digitalnog marketinga.

    Kolegiji:

    • Digital and Social Media Marketing
    • Digital Trends and Analytics in Marketing
    • Konkurentska prednost kroz efikasno brendiranje
    • Ekonomija iskustava
    • Inspirativni govori & Storytelling

    Studentska razmjena na nekim od 150 partnerskih fakulteta ujedno je i prilika za usavršavanje u području marketing u digitalnom dobu i AI-u. Neki od ZŠEM-ovih partnera, vodećih u ovom području su:

    1. France Business School – Amiens (Amiensis, France)
    2. Upper Austria University of Applied Sciences, School of Management (Steyr, Austria)
    3. Burgundy School of Business (Dijon, France)
    4. PSB Paris School of Business (Paris, France)
    5. Ajman University (Ajman, UAE)
  • Financije i fintech

    Ova koncentracija pripremit će te za karijeru u financijskoj industriji – jednoj od najznačajnijih i najuzbudljivijih globalnih industrija. Odabir ove koncentracije dovodi te korak bliže tome da postanete ACCA kvalificirani financijski stručnjak. ACCA je globalna institucija za profesionalne računovođe sa svjetskom reputacijom izvrsnosti te rigoroznim kvalifikacijama koje su priznate širom svijeta. Multinacionalne kompanije diljem svijeta traže stručnjake obučene za ACCA jer su kvalificirani za strateško razmišljanje, tehničke vještine i profesionalne vrijednosti.

    Kolegiji:

    • Napredno financijsko računovodstvo
    • Napredno računovodstvo za managere
    • Intermediate Corporate finance
    • Porezi
    • Auditing

    Studentska razmjena na nekim od 150 partnerskih fakulteta ujedno je i prilika za usavršavanje u području financija i fintecha. Neki od ZŠEM-ovih partnera, vodećih u ovom području su:

    1. Nanyang Technological University in Singapore (NTU) (Singapore, Singapore)
    2. Frankfurt School of Finance Management (Frankfurt, Germany)
    3. Southwestern University of Finance and Economics Chengdu (Chengdu, China)
  • Sportski management

    Sportska industrija dominira medijima i industrijom zabave. U 2020. godini vrijedila je više od 500 milijardi dolara te nastavlja rasti. Ova koncentracija daje ti uvid u najuspješnije poslovne modele u svjetskoj sportskoj industriji te je odličan izbor za profesionalne sportaše, bivše sportaše ili pojedince koji žele raditi u sportskoj industriji. Steći ćeš potrebna znanja o sportskoj industriji te razviti menadžerske i poduzetničke vještine potrebne za uspjeh u svijetu sporta.

    Koncentracija Sportski management usmjerena je na vodstvo, organizaciju i upravljanje događajima te poduzetništvo i marketing u sportu.

    Kolegiji:

    • Introduction to Sports management
    • Management and leadership in Sports
    • Management sportskih događaja
    • Marketing u sportu
    • Poduzetništvo u sportu

    Studentska razmjena na nekim od 150 partnerskih fakulteta ujedno je i prilika za usavršavanje u području sportskog maangementa. Neki od ZŠEM-ovih partnera, vodećih u ovom području su:

    1. Masaryk University (Brno, Czech Republic)
    2. University of North Florida (Jacksonville, North Florida, USA)
    3. University of Central Missouri (Warrensburg, Missouri, USA)