30 October 2018

ZŠEM je predstavio Chatbot

25. listopada na konferenciji pod nazivom “Uloga novih tehnologija u obrazovanju – Smarty chatbot”, Zagrebačka škola ekonomije i managementa predstavila je virtualnog asistenta Smarty za poboljšanje dostupnosti informacija na fakultetu.

Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM) u suradnji Careesmom.co i IBM-om razvila je virtualnog komunikacijskog asistenta „Smarty“ koji je pušten u produkciju u rujnu ove godine. Smarty koristi IBM Watson Asistenta, uslugu na IBM Cloudu koja pomaže organizacijama u izgradnji rješenja koje razumije ljudski govor te koristi strojno učenje u komunikaciji s korisnicma simulirajući konverzaciju među ljudima.

Od rujna ove godine, Smarty pomaže studentima ZŠEM-a omogućavajući im da u samo nekoliko sekundi dobiju odgovore na svoja pitanja 24/7 bez obzira na lokaciju na kojoj se nalaze. Smarty odgovara na širok raspon općih upita kao što su preddiplomski program, prijamni ispit, mentorski program, dokumentacija za upis, i drugo i to na hrvatskom jeziku. Također, studenti ZŠEM-a su aktivno radili na izgradnji Smartyija izgradivši skup najčešćihih pitanja koje studenti obično upućuju referadi.
Na taj način, pomogli su u pružanju sadržaja potrebnih za osposobljavanje sustava. IBM Cloud nudi 170 + usluga (AI, IoT, blockchain, Watson APIs, itd.) za
programere za izgradnju, implementaciju i upravljanje aplikacijama u oblaku.
“Careesma je mlada start up kompanija i ovo je bilo naše prvo iskustvo s IBM Watson API-jima na IBM Cloudu. Usluga pruža snažan alat za programere koji omogućuje izgradnju inovativnih poslovnih modela i jedinstvenih usluga korisnicima. Koristeći IBM-ovu tehnologiju za stvaranje ove usluge za studente na hrvatskom jeziku bilo je jedno od najuzbudljivijih iskustava u mojoj karijeri.” rekla je Lana Balić Matijašević, direktorica, Careesma.co, inače i alumna ZŠEM-a.

“Mi u ZŠEM-u posvećeni smo pružanju jedinstvenog nastavnog iskustva svojim studentima kako bismo ih u potpunosti opremili vještinama i znanjima potrebnim za uspješno obavljanje poslova u vremenu ekonomije temeljene na znanju. Shvatili smo da trebamo pojednostavniti osnovne usluge koje pružamo studentima upravo kako bi naši studenti mogli još više vremena posvetiti stvaranju inovacija, profesionalnom usavršavanju i suradnji s kolegama “kaže Ðuro Njavro, dekan, Zagrebačka škola ekonomije i managementa. “Uvođenjem chatbota Smarty ostvarili smo svoj cilj. Osim toga, naši djelatnici u referadi sada imaju više vremena da se usredotoće na pružanje visokokvalitetnih konzultacija studentima.

“Danas digitalizacija utječe na sve aspekte našeg života pa tako i na način kako učimo. Sve brži razvoj tehnologije sve više mijenja sektor edukacije stvarajući nove modele učenja i nove načine razmišljanja koji su prilagođeni društvu današnjice,” rekao je Damir Zec, poslovni direktor, IBM Hrvatska. “Isto tako, i obrazovne institucije moraju mijenjati načine svog poslovanja i u svom radu primjenjivati nove tehnologije poput umjetne inteligencije, računarstva u oblacima kako bi pripremile studente sa znanjem i vještima koje su im potrebne za razvoj
karijera budućnosti, a koje odgovaraju potrebama tržišta rada. Iznimno smo ponosni što je Zagrebačka škola za ekonomiju i management izabrala IBM Cloud za izgradnju virtualnog asistenta koji studentima olakšava ispunjavanje njihovih svakodnevnih dužnosti omogućavajući im da više vremena usmjere u stvaranje dodane vrijednosti.