14 June 2016

Među 500 prijavljenih, ZŠEM-ov tim osvojio 2. mjesto te 6000 kn na INA #REBRANDD natjecanju

Među 500 prijavljenih, ZŠEM-ov tim osvojio 2. mjesto te 6000 kn na INA #REBRANDD natjecanju

Tomislav Perica, Maja Čatlak i Marko Henig pokazali su svoje znanje, kreativnost i vještine u osmišljavanju i izradi novog vizualnog identiteta Ine kao poslodavca. Ovo natjecanje nastalo je u suradnji INA d.d. i studentske organizacije eSTUDENT. Tomislav, Maja i Marko za osvojeno 2. mjesto nagrađeni su iznosom od 6.000kn!

ZŠEM je ponosan na rezultat i komentare o svojim studentima. Postigli su zavidan rezultat, opčarali žiri i prikupili sjajne preporuke. Osim što je tim proglašen je najkreativnijim, njihove prezentacijske vještine proglašene su najboljima na natjecanju. 
“Vi možete prodati svaki proizvod bez imalo problema! Samo tako nastavite i imat ćete uspješne karijere.”,
“Vas ću odmah uzeti da mi održite predstavljanje za tvrtku!”,
“Imali smo od vas velika očekivanja od samog početka natjecanja, ne da ste ih ispunili, nego ste ih itekako nadmašili!” – samo su neki od komentara žirija upućeni Tomislavu, Maji i Marku.

Čestitamo Tomislavu, Maji i Marku što su ponovno dokazali kako se naši studenti izdižu iz mase konkurencije. Naime, prema Ininim podacima, prijavljenih timova bilo je više od 500!

„Iako INA nije bila spremna na moderan korak rebrandinga svog starog “INA karijera” logotipa i odlučila se držati tradicije (odabrali su takav dizajn kao pobjednički), nije nam nimalo žao što nismo pobijedili budući da smo dobili preporuke cijelog žirija i otvorili si vrata za nove poslovne prilike.“ izjavio je Tomislav Perica.