Doktorirala alumna ZŠEM-a Ana Babić Rosario

Dr. sc. Ana Babić Rosario, alumna druge generacije ZŠEM-ovog dodiplomskog studija ekonomije i managementa i diplomskog MBA studija iz područja marketinga te bivša predavačica na ZŠEM-ovoj Katedri za marketing i komunikacije, doktorirala je 29. kolovoza 2016. na poslovnoj školi Hautes Études Commerciales (HEC) u Parizu obranivši pod mentorstvom profesorice Kristine de Valck disertaciju naziva “Essays on Electronic Word of Mouth: A Multidisciplinary Review of Dimensions, Scholarly Communication, and Market Implications”. Dio disertacije dr. sc. Babić Rosario objavila je u obliku izvornog znanstvenog članka pod naslovom “The Effect of Electronic Word of Mouth on Sales: A Meta-Analytic Review of Platform, Product, and Metric Factors” u časopisu Journal of Marketing Research, vodećem međunarodnom časopisu američke marketinške asocijacije sa značajnim akademskim utjecajem (impact factor 2,3). Doktorica Babić Rosario trenutno je na poziciji Assistant Professor of Marketing na Daniels College of Bussines Sveučilišta Denver.

Čestitamo dr. sc.  Babić Rosario na iznimnom uspjehu!

img_9525img_9527