Zagrebačka škola ekonomije i managementa organizira MBA Open Day s Masterclass predavanjem profesora dr. sc. Roberta Ciuchita na temu “Innovate or Die: Marketing, innovation and the Digital Divide”. Sudjelovanjem na predavanju sudionici će steći iskustvo studiranja na MBA programu ZŠEM-a. Uz sudjelovanje na predavanju, sudionici će upoznati predavače ZŠEM-a i studente.
Na prezentaciji MBA programa koja će uslijediti nakon Masterclass predavanja sudionici će upoznati dekana dr. sc. Matu Njavru, prodekanicu diplomskog MBA programa izv. prof. dr. sc. Maju Martinović, voditelje MBA koncentracija kao i administrativno osoblje koji će im predstaviti mogućnosti studiranja.
MBA Open Day održava se u četvrtak 30. lipnja s početkom u 19.30 sati na novom kampusu Zagrebačke škole ekonomije i managementa.
Osim što će MBA Open Day polaznicima dati stvaran dojam studiranja, omogućit će im i umrežavanje te razmjenu informacija i iskustava kako sa studentima MBA programa tako i s Upravom ZŠEM-a te predavačima i administrativnim osobljem.
Nakon stručnog predavanja i prezentacije MBA programa druženje će se nastaviti uz osvježenje na terasi Linea bara na kampusu Zagrebačke škole ekonomije i managementa.
Robert Ciuchita je docent na CERS-u, Centru za marketing odnosa i upravljanje uslugama, na Odsjeku za marketing na Ekonomskoj školi Hanken u Helsinkiju, Finska. Njegovi istraživački i nastavni interesi leže u područjima digitalnog marketinga, inovacija usluga i upravljanja korisničkim iskustvom. Njegovi znanstveni radovi objavljeni su u Journal of Service Research, Journal of Interactive Marketing, Journal of Business Research, Journal of Service Management i Journal of the Association for Consumer Research.