Iz tiska je nedavno izašla knjiga The Handbook of Research in International Advertising (urednik Shintaro Okazaki). Voditeljica Katedre stranih jezika, mr. sc. Ivana Bušljeta Banks, suautor je poglavlja pod nazivom „Probability Markers in Croatian and Belgian Advertisements and Tolerance for Ambiguity”. Među ostalim autorima najveći su suvremeni stručnjaci iz područja marketinga i oglašavanja (R.W. Belk, P. De Pelsmacker, S. Diehl, M. Eisend, R.J. House, P.J. Kitchen, W.-N. Lee, B. Mueller, C.R. Taylor, etc.).
Čestitamo svim studentima koji su ove akademske godine ostvarili upis na ZŠEM kao i studentima Dekanove liste.
Najbolje matku na maturi riješi i stipendija za Poslovnu matematiku i ekonomiju ti se smiješi!
Naš savez – EUonAIR – dobio je najvišu ocjenu od Europske komisije za svoj projektni prijedlog u sklopu inicijative "Europska sveučilišta 2024 Erasmus+".