Studenti ZŠEM-a pobijedili na studentskom natjecanju Paketomat

Studenti treće godine preddiplomskog Studija ekonomije i managementa u sklopu kolegija Upravljanje marketingom i Ponašanje potrošača radili su poslovni projekt Paketomat za Hrvatsku poštu. Studenti su imali dva mjeseca za provesti istraživanje tržišta te na temelju rezultata osmisliti marketinšku strategiju za Paketomat. Mentori ZŠEM-ovih timova, Matea Hanžek i Matej Nakić, odabrali su tri najbolja projekta i nominirali ih za studentsko natjecanje „Hrvatska pamet hrvatskoj“ gdje su se studenti sa svojim projektima natjecali sa studentima srodnih studija, Poslovnog veleučilišta Zagreb i Algebre.

U žestokoj konkurenciji prvu nagradu od 10.000 kuna osvojili su studenti ZŠEM-a Dominik Stašćik, Borna Antolić i Blaž Basar čiji projekt polazi od ideje da Paketomat podržava održivi razvoj i zeleno poslovanje, jer se njegovim korištenjem između ostalog smanjuje i ekološki otisak. Usto, osim kroz online kupnju, prednost Paketomata ovi studenti vide i u jačanju second hand tržišta.

Prijavljene studentske radove ocjenjivalo je stručno povjerenstvo u sastavu: dva predstavnika Hrvatske pošte (Marijana Miličević, izvršna direktorica Ureda za marketing i razvoj i Tino Kera, direktor Službe promocije), mentori (Halida Sarajlić, Visoko učilište Algebra; Matea Hanžek i Matej Nakić, ZŠEM; Sanja Rocco i Neven Šipić, Poslovno veleučilište Zagreb) te Krešimir Macan, Manjgura.

Drago nam je da ovu pobjedu možemo pribrojiti ostalim pobjedama i priznanjima koja su mnogi naši studenti dobivali u posljednjih 20 godina razvijajući strategije i taktike u okviru izrade planova marketinga na konkretnim projektima.

Čestitamo našim pobjednicima, Dominiku, Borni i Blažu te njihovim mentorima, Matei I Mateju!

Dojmove s finalnih prezentacija možete vidjeti ovdje.

Autor fotografija: Tomislav Miletić, Pixsell