Građanski nogometni klub Dinamo Zagreb jučer je u prostorijama kluba ugostio konzorcij Erasmus projekta Micro Learning Entrepreneurship for Athletes (MLEA) na čelu s dekanom dr. sc. Matom Njavrom.
Prilikom posjeta otvorene su teme obrazovanja mlađih sportaša, edukacija i stručno usavršavanje za vrijeme profesionalne karijere te projekti poput MLEA-e koji bi mogli pomoći sportašima nakon završetka nogometne karijere. Teme koje su predstavljene sa strane voditelja pojedinih sektora kluba bile su ustroj kluba, financijsko-poslovni aspekt, rad s talentima i razvoj mladih igrača kroz poznatu Dinamovu nogometnu školu, strategija marketinga i prodaje uz digitalne inovacije, komunikacija i odnosi s javnošću te neizostavna društvena odgovornost.
Projekt MLEA (Micro Learning Entrepreneurship for Athletes) će razvojem specijaliziranih, „tailor made“ programa sadašnjim i bivšim sportašima u regiji omogućiti stjecanje neophodnih poslovnih znanja i vještina radi lakše tranzicije iz sportske u poslovnu i poduzetničku karijeru. Naglasak programa bit će stoga upravo na razvoju poduzetničkih i poslovnih vještina, a projekt je specifičan po tome što će uključivati i elemente gamifikacije te metodologiju mikro učenja. Zagrebačka škola ekonomije i managementa predvodi međunarodni Erasmus projekt razvoja kurikuluma, tj. obrazovnog programa za profesionalne sportaše i bivše sportaše kojim će im omogućiti nove poslovne karijere nakon što okončaju one sportske.
Gosti su po završetku službenog sastanka obišli prostorije kluba, prostorije prve momčadi, prošetali uz glavni teren stadiona Maksimir i kroz trening kompleks nogometne škole te su izrazili iznimno zadovoljstvo prezentiranim, kao i visokom razinom na kojoj klub posluje u svakom pojedinom segmentu, u sportskom i poslovnom smislu.
Foto: GNK Dinamo
Čestitamo svim studentima koji su ove akademske godine ostvarili upis na ZŠEM kao i studentima Dekanove liste.
Najbolje matku na maturi riješi i stipendija za Poslovnu matematiku i ekonomiju ti se smiješi!
Naš savez – EUonAIR – dobio je najvišu ocjenu od Europske komisije za svoj projektni prijedlog u sklopu inicijative "Europska sveučilišta 2024 Erasmus+".