Plan marketinga za marku Nara tvrtke Badel 1862, koju su izradili studenti treće godine ZŠEM-a, Tea Nešić, Filip Šebek, Domagoj Borščak, Darijo Krešić i Filip Prlić, prema glasovanju u Badelu 1862 odnio je pobjedu kao najbolji studentski plan za ovaj proizvod u ovoj akademskoj godini. Prezentacijama u Badelu 1862, kojima je prisustvovao marketinški odjel Badela 1862, na čelu s direktoricom marketinga gđom. Sanjom Kunić, završio je ovaj semestralni projekt iz kolegija Upravljanje marketingom gdje su studenti treće godine pokazali svoje znanje iz marketinškog planiranja, ali i svoj kreativni potencijal.
Čestitamo svim studentima koji su ove akademske godine ostvarili upis na ZŠEM kao i studentima Dekanove liste.
Najbolje matku na maturi riješi i stipendija za Poslovnu matematiku i ekonomiju ti se smiješi!
Naš savez – EUonAIR – dobio je najvišu ocjenu od Europske komisije za svoj projektni prijedlog u sklopu inicijative "Europska sveučilišta 2024 Erasmus+".