dr. sc. Maja Martinović

Maja Martinović

Doktorirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te je završila International Faculty Development Program na IESE Business School u Španjolskoj. Na ZŠEM-u predaje kolegije iz područja strateškog marketinga, vrši dužnost predstojnice Katedre za marketing i turizam te prodekanice diplomskog MBA studija. Predavala je na MBA studiju Barcelona Management Instituta te na MBA studiju Sarajevo Graduate School of Business u suradnji s Texas A&M University-Commerce i Burch University (IBU). Danas surađuje s Luxembourg School of Business te je suvoditeljica studija Doctor of Business Administration (DBA) od Sheffield Hallam sveučilišta.

Vodila je edukacije za menadžere i zaposlenike stotinjak tvrtki i institucija iz zemlje i inozemstva, a s hrvatskim gospodarstvenicima surađuje u vidu internih edukacija, na izradi poslovnih planova, studija izvedivosti te projektima istraživanja tržišta i stvaranja robnih marki. Radila je na redakturi i prijevodima te je bila urednica niza knjiga iz područja marketinga. Objavila je knjigu „Marketing u Hrvatskoj“ te knjigu „Upravljanje marketingom“ u koautorstvu s prof. Philipom Kotlerom, autorom vodećih svjetskih udžbenika iz kojih su znanja iz marketinga stjecale generacije marketinških profesionalaca širom svijeta te međunarodnim autoritetom iz područja upravljanja markama prof. Kevinom L. Kellerom.

Objavila je i osam poglavlja u knjigama, oko 90 poslovnih slučajeva iz područja strateškog marketinga te više od 70 znanstvenih i stručnih radova. Bavi se i područjem kvalitete u visokom obrazovanju te je dugi niz godina bila govornik na AACSB-ovim konferencijama te na konferencijama o kvaliteti na Harvard University-u.  Profesorica Martinović bila je članica Akreditacijskog savjeta Agencije za znanost i visoko obrazovanje u RH, zamjenica predsjednika Nadzornog odbora i predsjednica Revizijskog odbora Hrvatske radiotelevizije. Trenutno se nalazi u Nadzornom odboru Grupe Končar te u Nadzornom odboru PBZ Intesa Sanpaolo grupe (HR, BiH, SLO) gdje je i predsjednica Odbora za imenovanja.

Znanost

  1. Martinović, M.: Segmentacija tržišta kao odrednica uspješna upravljanja marketingom u nakladništvu, doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, obranjeno 20.3.2007.
  2. Martinović, M.: Marketing usluga u srednjoškolskom obrazovanju, magistarski rad, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, obranjeno 18.10.1999.
  3. Martinović, M., Vranešević, T.: Model segmentacije tržišta u nakladništvu (The Model of Market Segmentation in Publishing), str. 101-113., ed. Grbac, B., Meler M., Marketing u društvu znanja (Marketing in a Knowledge based Society), EF Sveučilišta u Rijeci, Cromar, Rijeka, 2008.
  4. Jurković Majić, O., Martinović, M., Bušljeta Banks, I.: Production of Croatian Halal Products as a Result of Monitoring Consumer Behavior, International Journal of Management Cases, Vol. 10, Issue 3/4, 5th International CIRCLE Conference, Nicosia, Cyprus, p. 35, 26th-29th March 2008.
  5. Babić, A., Martinović, M., Bušljeta Banks, I.: Customer Relationship Management as a Competitive Adventage of Educational Institutions, 27th International Conference on Organizational Science Development; Knowledge for Sustainable Development, Portorož, Slovenija, March 2008.
  6. Martinović, M., Kraljević, K. i Babić, A.: Selecting the Target Hospitality Market for the Launch of Authentic Croatian Food, New Trends in Tourism and Hospitality Management, Tourism & Hospitality Industry 2008, 19th Biennial International Congress, Opatija, Croatia, str. 67., May 07-09, 2008.
  7. Martinović, M.: Etika u marketingu s posebnim osvrtom na etiku u oglašavanju, str. 389-413.; ur. Krkač, K.: Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost, Mate, ZŠEM, Zagreb, 2007.
  8. Kraljičković, J., Vranešević, T., Šubar, G. i Martinović, M.: Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke županije, str. 223-246.; autor: Vranešević, T.: Upravljanje markama (Brand Management), Accent, Zagreb, 2007.
  9. Martinović, M., Klarić, A. i Vranešević, T.: Marka DONA i tvrtka Dona trgovina d.o.o., str. 279-290.; autor: Vranešević, T.: Upravljanje markama (Brand Management), Accent, Zagreb, 2007.
  10. Jurković Majić, O. i Martinović, M.: Research on Users’ Satisfaction with the Quality of Services in Secondary Education in Croatia, 4th CIRCLE Conference, Marketing Consumer Behaviour and Religious Tourism and Events, Calabrai, Italy, April 2007.
  11. Martinović, M., Vranešević, T. i Mandić, M.: Quality management of food products’ private labels in Croatia, International Journal of Management Cases, Vol. 9, 3/4, pp. 196-200., 2007.
  12. Martinović, M. i Vranešević, T.: Model segmentacije tržišta u nakladništvu, XXth CROMAR Congress, Marketing in the Knowledge Society and Contemporary Business Reality, Rijeka, 25-27. listopad 2007.
  13. Martinović, M., Jurković Majić, O. i Prlić, A.: Reciprocal Effect of Marketing (Distribution) Channels and Book Prices in Croatia, World Journal of Retail Business Management, 2007.
  14. Ćorić, S. i Martinović, M.: Segmentacija tržišta uz pomoć izvedenih osobina potrošača, Sveučilište u Mostaru – Mostariensia: časopis za humanističke znanosti, Mostar, 2007.
  15. Martinović M., Vignali C. i Vranešević, T.: Acquisition in the ice cream business – Agrokor Croatia and Baldauf Hungary, International Journal of Entrepreneurship and Small Business (IJESB), Vol. 3, No. 3/4, pp. 366-381., 2006.
  16. Martinović, M., Mušura, A.: Strategija razvoja tržišta s posebnim osvrtom na ulazak tvrtke Podravka na tržište Ukrajine, Zbornik znanstvenih radova na temu “Problemi tržišne transformacije gospodarstva”, Harkov, Ukrajina, lipanj 2005.
  17. Martinović, M., Vranešević, T.: Expanding Agrokor: Ledo’s acquisition of “Baldauf” in Hungary, International Journal of Management Cases, Special Edition: Mergers, Acquisitions and Strategic Alliances in a Transitional Environment, Volume 7, Issue 2, University of Gloucestershire, str. 61-73., 2004
  18. Martinović, M., Vranešević, T.: Promotion of Reading and Books as a Social Marketing Activity in Developed Countries and the Republic of Croatia, 2nd International Conference ‘An Enterprise Odyssey: Building Competitive Advantage’, Graduate School of Economics and Business, Zagreb, June 17-19, 2004.
  19. Ozretić Došen, Đ., Martinović, M.: Marketing of Services in Secondary Schools in the Republic of Croatia, Educational Studies, No. 4(29), UK, str. 373-386., prosinac 2003.
  20. Martinović, M., Pirić, V.: Društveni marketing s posebnim osvrtom na vjerske institucije i vjerske škole u Republici Hrvatskoj, Sveučilište u Mostaru – Mostariensia: časopis za humanističke znanosti, br. 17, Mostar, str. 123-139., 2003.
  21. Martinović, M.: Provokacija Ožujskim za mrvu publiciteta, pa i lošeg, business.hr, Zagreb, 24.05.2007., str. 6.
  22. Martinović, M.: Janičina Jamnica utažit će drukčiju sportsku žeđ, business.hr, Zagreb, 02.11.2006., str. 4.
  23. Martinović, M.: Marketing usluga, Komunikacije, br. 2, Zagreb, 2007, str. 10.
  24. Martinović, M.: Društveni marketing, Marketing u praksi, Zagreb, br. 19, 2005, str. 34-37.
  25. Martinović, M.: Segmentacija tržišta – Na usluzi sve zahtjevnijim turistima, CROATIABIZ, Zagreb, www.croatiabiz.com i www.dugirat.com , 26.09.2006.
  26. Martinović, M.: Izazovi razvoja novih proizvoda, CROATIABIZ, Zagreb, www.croatiabiz.com i www.tportal.hr/gospodarstvo/poslovnivodic/fset.html , 19.10.2005.
  27. Martinović, M.: Segmentacija – temelj marketinga turističkih tržišta – Na usluzi sve zahtjevnijim turistima, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, srpanj/kolovoz 2005, br. 37/38, str. 56.
  28. Martinović, M.: Marketinška strategija: Razvoj novih proizvoda – Veliki izazov i rizik, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, lipanj 2005, br. 36, str. 54-55.
  29. Martinović, M.: Direktna pošta – Pošta za smeće?, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, svibanj 2005, br. 35, str. 52.
  30. Martinović, M.: Ambalaža i njezina funkcija – Spremnik i mamac, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, travanj 2005, br. 34, str. 56-57.
  31. Martinović, M.: Konkurentske prednosti – Neljubaznost caruje, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, ožujak 2005, br. 33, str. 52.
  32. Martinović, M.: Unapređenje prodaje – Vjernost kupca se nagrađuje, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, veljača 2005, br. 32, str. 50-51.
  33. Martinović, M.: Kataloška prodaja – Sve popularnija kupnja ‘na neviđeno’, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, prosinac 2004/ siječanj 2005, br. 30/31, str. 40.
  34. Martinović, M.: Važnost pravodobnih analiza i informacija – Moderno predskazivanje budućnosti, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, studeni 2004, br. 29, str. 40-41.
  35. Martinović, M.: Marketing usluga u obrazovanju – Duboko suštinsko nerazumijevanje, CROATIABIZ – časopis o suvremenom poslovanju, Zagreb, rujan 2004, br. 27, str. 42-43.