dr.sc. Magnus Resch

Magnus Resch

Dr. sc. Magnus Resch, akademik je i poduzetnik na umjetničkom tržištu. Od 2018. godine, imenovan je profesorom menadžmenta na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, a od 2014. godine na sličnim je položajima na Sveučilištu Columbia, New York; Sveučilište St. Gallen, Švicarska, i Leuphana University, Njemačka.

Magnusovo područje istraživanja je tržište umjetnina i sjecište umjetnosti i poslovanja. Objavio je nekoliko knjiga na ovu temu, uključujući bestselere “Management of Art Galleries” i “100 Secrets of the Art World”. Koautor je knjige “Quantifying reputation and success in the art”, koji je objavljen u časopisu Science te prenesen u preko 60 novina na globalnoj razini.

Magnus je također serijski poduzetnik. S 20 godina vodio je umjetničku galeriju u Švicarskoj za financiranje sveučilišne karijere. Suosnivač je Larry’s Lista, vodeće svjetske platforme kolekcionara umjetnina. 2016. pokrenuo je aplikaciju Magnus, koja djeluje poput Shazama za umjetnost. Leonardo DiCaprio je jedan od investitora i savjetnika tvrtke.

Magnusove aktivnosti opisane su u studiji slučaja Harvard Businessa i časopisima iz cijelog svijeta, uključujući New York Times, Forbes, Wall Street Journal, Bloomberg, South China Morning Post, Bild. Magnus je studirao poslovanje na Harvardu, London School of Economics i Sveučilištu St. Gallen. Trenutno živi u New Yorku.