dr. sc. Hrvoje Maljak

Hrvoje Maljak

dr. sc. Hrvoje Maljak radi na poziciji rukovoditelja prodaje Hrvatske radiotelevizije. Poslovno iskustvo stjecao je radeći u marketingu poduzeća Panonska pivovara (današnji Carlsberg), Podravka d.d. i PIK Vrbovec kao dio koncerna Agrokor.

Diplomirao je marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te doktorirao na Leeds Metropolitan University u Velikoj Britaniji. Tijekom doktorskog studija razvio je model MOP – Marketing Optimization Process. MOP daje jasnu kontrolu nad optimiziranjem marketinškog procesa, kao i ulaganja u marketing.

Znanost

Seminari

  1. Batra, R., Maljak H..: “Brand Building & Marketing Communications”, Zagreb, July 05-06, 2007.
  2. The Marketing Leaders, 20-21 May 2010, The Austria Viena Center

Konferencija

  1. Maljak H.”Emotional branding”, CEE Marketing Summit, Budapest, September, 2007
  2. Maljak H.”Emotional branding through digital media”, SEMPL10, Portorož, November 2007

Ostalo

  1. Developement and improvement of the new software MOP – Marketing Optimization Process as a result of finishing PhD